page_banner

nutizie

A nostra fabbrica tratta i prudutti di gomma butilica vulcanizzata

A nostra fabbrica tratta i prudutti di gomma butilica vulcanizzata.By agghiuncennu catalyseur in la formula, u gomma vi sottumessi un certu gradu di riazzioni vulcanization.In questu modu, a catena molekulari di polimeru di gomma diventa più stabile, è a resistenza à alta temperatura di gomma butilica vulcanizzata pò ghjunghje à 120 ℃ à 200 ℃.Dopu à rivestimentu o extruding a gomma finita ligeramente vulcanizzata, serà appiicata in i campi di l'impermeabilizazione di l'edificazioni è a sigillatura di l'automobile, è fermarà stabile senza flussu quandu a temperatura esterna righjunghji u piccu.

À u listessu tempu, attraversu a prova di viscosità di mantene, a suluzione di viscosità di mantene durà una meza ora senza stà.

Solu in u prucessu di mischju fisicu di gomma, se u colloide à alta temperatura à 80 ℃ ùn scorri micca, a proporzione di gomma butilica deve esse assai alta, ma in u prucessu di reazzione chimica, u cuntenutu di gomma ùn deve esse assai altu. per ottene u funziunamentu di alta temperatura ùn scorri micca, è a viscosità è a viscosità sò assai considerable!Questu riducerà certi costi.

Sì avete un scenariu d'applicazione speciale, avete bisognu di l'altu rendiment di gomma butilica, è vulete avè un bellu prezzu, per piacè cuntattateci per email!

14dace53 6370d97a


Tempu di Postu: Mar-03-2023