page_banner

nutizie

Rispondi à a quistione se a gomma butilica hè velenosa per l'usu interni

A cinta impermeabile butilica hè una cinta di sigillatura impermeabile autoadesiva chì dura per tutta a vita, fatta di gomma butilica cum'è a materia prima principale, inseme cù altri additivi, attraversu un prucessu avanzatu.Havi una forte aderenza à a superficia di diversi materiali, è hà una excelente resistenza à u clima, resistenza à l'invechjamentu è resistenza à l'acqua.Ghjoca u rolu di sealing, shock absorption, prutezzione è cusì à a superficia di l'aderenti.Stu pruduttu hè cumplettamente senza solventi, cusì ùn si riduce è ùn emette gasi tossichi.Perchè ùn guarisce micca tutta a so vita, hà a capacità di seguità l'espansione termale, a cuntrazione fridda è a deformazione meccanica di a superficia di l'aderenza.Hè un materiale di sigillatura impermeabile assai avanzatu.

Perchè ùn guarisce micca per un bellu pezzu, hà un bonu effettu di seguitu nantu à l'espansione termale, u fretu fretu è a deformazione meccanica di a superficia adhesiva.Hè un materiale impermeable avanzatu.Siccomu a cinta adhesiva impermeabile di gomma butilica hè cusì bona, avemu bisognu di attentu à alcune cose quandu l'utilizanu?Sè avete bisognu di attentu, chì deve esse attentu?Next, secondu à anni di spirienza, Juli novi materiali vi parleranu di i pricauzzioni per l 'usu di butyl tape waterproof.

2-1
2-2

1. Prima di tuttu, avemu bisognu di cuntrullà a gamma di temperatura di butyl tape waterproof, chì in generale deve esse trà minus 15 è 45 gradi.S'ellu hè in questu intervallu di temperatura, avemu bisognu di piglià misure currispundenti.Quandu in usu, a temperatura di a superficia di a basa deve esse più di 5 gradi Celsius per assicurà a forza di ligame, è ponu esse fatte e cundizioni speciali di temperatura bassa.

2. Sicondu à i bisogni attuali di u prugettu, sceglie differente materiali waterproof coiled, differente metudi di travagliu, è sceglie differente tippi di nastri cù differente specificazioni è taglia.Assicuratevi di sceglie u mudellu, taglia è specificazione ghjusta.

3. U cursu di basa di u funziunamentu deve esse guardatu seccu, liberu di terra flottante è macchia d'oliu, è deve esse sguassatu cù tela.L'attenzione deve esse pagata ancu à a fermezza è a piattezza di a parte di ligame di u muru di brique o di a superficia di cimentu.Se a superficia hè povera, a pasta di filatu di cimentu deve esse aduprata per u trattamentu di riparazione per assicurà chì a superficia hè plana è ferma senza sabbia flottante.

4. Avemu bisognu à esse equipatu cù diversi strumenti di custruzzione, cum'è arnesi di pulizia, rulli, coltelli di carta da parati, forbici, etc.

5. Quandu u pruduttu hè adupratu, pò esse usatu solu dopu avè scupertu a cinta per un circhiu.

6. Paste a cinta di foglia d'aluminiu unilaterale à l'articulazione trà a piastra d'immersione è u muru di cimentu, è appughjà in sequenza per fà un fermu cumminatu;Se si usa una cinta d'aluminiu unilaterale di 80 mm di larghezza, a piastra d'immersione ùn pò esse usata.A cinta à doppia faccia hè aduprata per u ligame trà u materiale in spirale è u materiale in spirale, è trà u materiale in spirale è a superficia di a basa, è a cinta unilaterale hè aduprata per a sigillazione di l'interfaccia è u portu di u back lap.

7. U pruduttu ùn pò esse usatu cù silicone, metanol, benzene, toluene ethylene è altri materiali organici impermeable.Pò esse sovrapposta cù materiale in spirale impermeabile.Quandu a parte sovrapposta di u materiale in spirale hè ligata solu cù a cinta adesiva, a larghezza di a volta di u materiale in spirale hè di 50 mm è a larghezza di a cinta adesiva hè 15 mm-25 mm.

8. Per i travaglii cù alta qualità impermeable, 25mm di cinta unilaterale non-tessuta pò esse aduprata per a sigillatura di bordu à l'interfaccia.


Tempu di post: Jul-17-2022