page_banner

nutizie

Cumu Custruisce Butyl Self-Adhesive Waterproof Coiled

U mutivu perchè a membrana impermeabile autoadesiva di gomma butilica hè stata ben evaluata hè principalmente perchè hà un forte rendimentu di prutezzione ambientale è pò rimpiazzà completamente l'asfaltu.Hè un materiale cù una bona tenuta di l'aria è di l'acqua, è hà una bona stabilità chimica.A longa vita di serviziu, a resistenza à a corrosione, a resistenza à u clima, a resistenza à l'acqua, a sigillatura, l'insulazione acustica è a prestazione di frenu ùn ponu esse paragunate cù altri materiali polimeri.

A qualità di materiali impermeabili hè direttamente ligata à l'effettu di l'ingegneria impermeabile, è l'effettu impermeabile hè ancu strettamente ligatu à u metudu di custruzzione.A custruzzione di gomma butilica membrana impermeabile autoadesiva hè cunvenuta, è a custruzzione di u metudu friddu hè cumpletu in una volta, per migliurà e cundizioni di travagliu, migliurà l'effettu di custruzzione di l'ingegneria impermeabile, è adattanu à a deformazione di a fundazione.U metudu generale di aderenza di una membrana impermeabile autoadesiva di gomma butilica di alta qualità hè cunsigliatu per a custruzzione di tetti.

1
3

1. A film impermeabile autoadesiva di gomma butilica deve esse pianu è dritta quandu incolla, è a dimensione di a film di mantenimentu frescu deve esse precisa.Ùn deve esse allungatu, torciatu o curvatu.Si deve esse realizatu secondu a sequenza di pasta.A superposizione di rotulu è bobina hè una parte impurtante di u prughjettu impermeabile.A custruzzione deve esse uniforme è meticulosa, è a tarifa di ligame deve ghjunghje à 100%.

2. Per a gomma butilica à doppia faccia per esse unfolded, unfold a membrana impermeable autoadesiva nantu à a basa, strappate a membrana di separazione, mette in pianu, è aduprà una piastra acrilica per indurisce u tamburinu nantu à a superficia di fundazione. -materiale adesivo in spirale impermeabile

3. Prima di mette una grande zona di u reel, pulisce cù cura a superficia di fundazione.L'effettu di a pulizia di fundazioni hà un certu impattu nantu à l'effettu di imballaggio di u rollu.

In fatti, questu hè solu un travagliu di custruzzione grossu, è ogni ingegnere pò fà secondu a so propria intelligenza è e so cumpetenze persunale.Ma ci sò sempre precauzioni in u prugettu.

Per esempiu:

1. U cursu di basa di a superficia di a custruzzione deve esse pianu, fermu è irregolare, è ùn deve esse micca bulge loose.Se ci sò particeddi prominenti di sabbia è di petra, anu da esse livellu.Prima di a custruzzione, l'uggetti flottanti in a basa deve esse puliti è u soffiu d'alta pressione deve esse usatu per sguassà u polu.Materiale a spirale impermeabile autoadesivo in gomma butilica

2. Quandu u pavimentu di a membrana impermeable, principia da u bordu più bassu di a pendenza di l'acqua di u tettu, si sovrappone longu u flussu di l'acqua, è a larghezza di sopra à l'articulazione di a bobina hè 2-10 cm.

3. Per u mantenimentu di l'impermeabilità di u vechju tettu, prima verificate s'ellu a capa impermeable originale è a superficia di fundazione sò ferma, è poi decide s'ellu rinuvà o riparà.

Parolle chjave: fabricatore di gomma butilica;cinta butilica doppia faccia;cinta impermeabile butilica;Cinta butilica impermeabile.


Tempu di post: Jul-17-2022